21 juni 2010   

Datum: 2010-06-21 Tid: 14:48:27    
4 dagar kvar och jag lider verkligen av åldersnoja, vill inte bli 18, myndig...

Var hos tandläkaren nyss, knappt lönt egentligen för jag satte mig bara i stolen, fick gummibanden isatta och sedan fick jag gå igen. Tog knappt 5 minuter. Fast jag börjar ju vänja mig vid så snabba tandläkarvisiter, och här hemma kändes det lite bättre, tar bara knappt 10 minuter att gå ner. Värre när man ska in till stan och spänna tandställningen, 50 minuter buss, vänta(shoppa) 30 minuter, 10 minuter hos tandläkaren, 30 minuter shopping till och så en bussresa hem på 50 minuter^^ Men jag får fina tänder så jag får genomlida det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0