20 juni 2010   

Datum: 2010-06-20 Tid: 19:18:18    


Denna hästen är saknad, hans galopp när man rider på kandar <3

Sitter och försöker komma på något vettigt att skriva, men kan verkligen inte komma på något... Sitter och tråkar med att försöka lägga ett pussel med minibitar på datorn, att pusslet dessutom är i svart-vitt gör ju inte att det blir lättare=( Så jag tror att jag skiter i det för tillfället och tar det nån gång när jag har en hel (regning)dag på mig.

Sången i kyrkan i morse gick bra, trots att jag uteblev ifrån övningen i torsdags kunde jag hänga med. Men så har jag ju sjungit alla låtarna tidigare. Och kan man inte texten så gör det inte så mycket, bara att lyssna på Oskar så hittar man rätt igen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0