16 juni 2010   

Datum: 2010-06-16 Tid: 12:34:03    
Nu har jag varit duktigt=) I alla fall lite, har vaxat kanske halva bilen samt gödslat lilla pumpaplantan. De har faktiskt överlevt i en vecka nu, nästan rekord^^ Måste komma ihåg och fotografera den en gång i veckan också, så man ser hur den växer/dör...

Det är varmt ute idag, i solen, skönt, då kanske man kan ta och må lite bättre och ladda upp med en massa D-vitamin. Ska ju promenixa bort till körskolan om 2 timmar ungefär, tar en kvart 20 minuter. För att få en dags dos D-vitamin krävs ju 10 minuter sol i ansiktet och på händerna, så jag kommer väl få en kvadruppel dos. Kan verkligen behövas =)

Mamma fotograferade mig en stund igår, här är en av bilderna. Kan inte direkt tycka att jag blir bra på bild, gör alltid så konstiga miner. Menmen, där var typ 5 bilder som blev bra. Speciellt i svartvitt^^ Hatar hur jag alltid drar ner ögonbrynet när jag har blixt/starkt solljus mot mig, det gör att jag ser så sur ut. Alternativt som om jag ska anfalla vilken sekund som helst. Tur då att huggtänderna inte syns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0