15 juni 2010   

Datum: 2010-06-15 Tid: 14:14:11    

Bored, skulle egentligen eventuellt till stallet idag. Men just nu pallar jag inte, sitter dessutom och väntar på att mitt hår ska bli torrt så jag kan fixa till det. Kanske inte så lyckat att sticka till stallet då och platta till det med en hjälm.

Har inget vettigt att skriva. Funderar på att skirva vidare på min novell, försöka få de olika delarna att faktiskt passa ihop, men sitter vid fel dator. Pallar dessutom inte sitta med den bäbara, lättare med stationära. Ska spara över allting till min mejl eller något så jag kan skriva när jag vill =)

Tobbe är förresten übersöt, och jag saknar att kunna gå och mysa med honom när jag vill, han är på sommarbete. Fast, det kan jag ju, det är nog nästan närmare dit än till stallet härifrån. Dock måste jag då gå in i samma hage som Marabou står i, och det vill jag inte... Undrar hur han kommer se ut när han fällt all vinter/fölpäls. När han föddes var han helt mörkbrun utan täcken, nu har han något vitt på mulen, ansiktet... Han kanske slutar som skäck? Söt kommer han i alla fall alltid att vara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0