12 juni 2010   

Datum: 2010-06-12 Tid: 16:47:56    
13 dagar kvar, och solen skiner äntligen ute!
Har suttit och försökt fylla i svar på frågor till födelsedagsannonsen, och det går inte särskilt bra. Hur sjutton ska jag veta vad jag gör om 10 år? Så det slutade med att syster och jag kollade på lite utbildningar i Lund. Får se vad jag gör, men InfoCom med Kinainriktning låter faktiskt ganska intressant. En massa teknik, lite matte samt kinesiska och kinesisk kultur + en termin i Kina. Dessutom har jag faktiskt chans att komma in där...

Ska fortsätta att försöka komma på bra svar, samt läsa lite körkortsteori så jag kan klara av det så snart som möjligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0