Tömkörd   

Datum: 2010-07-14 Tid: 12:24:28    
Inte jag dock, utan Pors. Var uppe i stallet till sent igår, som vanligt så jag orkade inte blogga när jag kom hem. I alla fall så har det nu varit att jag och Pors bara haft krig, så igår tömkörde Mia honom. Det blev bättre, men vi är inte där än, där vi var förra sommaren. Men vi är på gång! Och sedan eftersom jag knappt sovit då det varit så varmt så klarade inte jag av att rida så mycket, speciellt inte när han var trött också. Så det blev bara ett kort pass för min del. Men ett längre för honom.
Har fått reda på att han ska åka hem i september, och innan dess ska galoppen sitta där så att man kan rida en L:C 2:a utan problem med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0