Svettigt   

Datum: 2010-07-11 Tid: 19:47:03    
Hatar när det är så varmt... Har suttit inomhus i princip hela dagen, inget kul alls. Men nu lagar mamma mat, och efter det tänkte jag försöka ta mig upp till stallet. Jag skiter i att det är VM-final, är inte Sverige med finns det ingen anledning att tråka ut sig med att titta. Ska rida Pors hade jag tänkt, och se hur han passar i det nya tränset. Fast det känns knappt lönt att rida honom med det, nu när han snart ska åka. Jag hoppas verkligen att det går bra med Gadissen(ingen aning om hur det där ska stavas, eller om det ens är hennes riktiga namn...) så att jag har en häst att rida. Kan ju alltid rida Grounau, men vi två passar inte riktigt tillsammans. Kan visserligen bara vara en fråga om träning, men det har aldrig "klickat"... Får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0