länge sedan...   

Datum: 2010-07-26 Tid: 16:32:18    
Suck, så har jag gjort det igen, glömt bort bloggen. Blir så när jag har mycket att göra, nästan när jag har inget att göra också... Tänkte ta och skriva något inlägg sedan om vad jag hittat på de senaste dagarna, och hur det gått med ridningen. Men först idag!

Jag och mamma har rensat lite i källaren och slängt flera par skor*snyft!* Fast jag fick behålla alla som jag använt det senaste året, vilket är en hel del! Borde ta och rensa i mitt rum också någon dag, men det är så jobbigt att slänga saker, och ännu jobbigare att försöka hitta någon bra plats för dem.

Har lyckats på att på mindre än ett dygn läsa ut boken jag lånade av syster "En shopaholic i väntans tider". Superbra, har hittills älskat alla Sophie Kinsellas böcker, alltid roliga med kvicka kommentarer hit och dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0