IKEA   

Datum: 2010-07-28 Tid: 13:23:16    
Har nu varit en tur på IKEA med mamma och pappa, och jag fick köra! Fast först skulle pappas bil besiktigas men den gick igenom utan problem och sedan var det som vanligt en tallrik köttbullar på IKEA. Vi passade på att köpa en hylla som jag/mamma, mest jag^^ Kan ha skor i/på nere i källaren så att de inte ligger utspridda över hela golvet. Tyvärr var det alldeles för lång kö efter kassorna så den obligatoriska mjukglassen uteblev=(

Ska snart upp en tur till stallet, det ska komma någon och provrida min lilla Pors. Får hoppas att det går bra och att han inte har alltför mycket träningsvärk sedan igår då han fick gå rätt hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0