Grounau   

Datum: 2010-07-18 Tid: 11:35:34    

Hade lite lektion i fredagskväll, red på Grounau för ovanlighetens skull. Och det kändes helknäppt. Kunde knappt styra, och en volt gick inte alls för han ville inte riktigt gå undan för höger skänkel... Suck, fast det kändes bra så länge Mia tömmade honom samtidigt så det kommer väl får jag hoppas. Mia tömmade Pors också, och han gick riktigt fint =)

Bild i repris, ser tråkigt ut utan bild. Och detta är nog den enda jag har där jag sitter på Grounau. Tror, men är inte helt säker, att den är tagen första gången jag red på honom. Typ 2 dagar efter att han kommit ner. Då gick allt super, men då var jag ju å andra sidan van vid en annan häst som var mer jämnställd med Grounau.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0