6 juli 2010   

Datum: 2010-07-06 Tid: 21:05:34    
Känns inte som om jag har hunnit vara hemma på hela dagen, inte riktigt sant då jag stack hemifrån vid 12, men ändå. Färgade håret i morse, blev några snäpp mörkare samt enfärgat till skillnad från den konstiga blandningen jag haft tidigare^^ Lyckades till och med färgadet jämnt, utan fläckar.
Övningskörde också, gick riktigt bra, fick bra kärringstopp 1 gång tror jag. Det går framåt. Sedan var det dags för frisören, trodde inte att jag skulle få tid idag, men det fick jag. Så nu kan jag dra fingrarna igenom håret utan att fastna och hålla på. Det blev lite kortare än vad jag hade tänkt, menmen bättre det än att det är en massa slitet kvar. Hon passade på att platta det också, känns jätteovant, mitt hår brukar jag bara få vara som det är med lite lätt självfall. Snyggt blev det, så jag är helnöjd.
Hade sedan en halvtimme kvar innan teorin, tänkte först sticka hem och hämta böckerna. Men pappa som ändå skulle iväg var snäll och lämnade av dem på vägen.

Ska försöka ta en bild av mitt hår, nu innan jag tvättar det så att färgen trillar bort...

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Delta i veckans läsare :)

Hejsan :)



fin blogg du har :D



Jag kör veckans läsare på bloggen och det hade varit jätte kul om du ville delta :D



här har du länken; http://satilaryttaren.blogg.se/2010/july/veckans-lasare-d.html#comment

2010-07-07 @ 14:14:07
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0