3 juli 2010   

Datum: 2010-07-03 Tid: 15:09:41    
Guldstjärna till mig, jag pallade att cykla upp till stallet igår kväll. Jag lyckades till och med pumpa däcken lite innan jag begav mig. Fanns naturligtvis en bra förklaring till detta, Mia bad mig handla med 4 flaskor pepsi max. Så för att cyklen (och jag) skulle kunna klara den mödosamma färden med 6 kilo extra last så krävdes det lite mer luft i däcken^^
Dock blev det ingen ridning, vi satt inne och kollade på blocket m.m. och sedan var klockan helt plötsligt halv 10. Då kändes det inte helt lönt att plocka in en häst, men halv 8 ska jag vara där idag.

Hahahaha, lite lagom random bild som jag hittade i systers telefon. Jag får låna den tills jag får tummen ur röven för att köpa en ny. Råtta i nån plastväxt på IKEA för några år sedan. Det står i katalogen; Känn dig som hemma. Så det gjorde jag och syster och sprang runt och placerade den här råttan lite överallt och fotograferade. En del kollade lite skumt på oss. Gissa vad vi sedan fick i julklapp det året...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0