26-07-10   

Datum: 2010-07-30 Tid: 12:01:50    
Jag hade ridsällskap idag också, väldigt trevligt! Och snäll som jag är fick hon välja ponny först, så jag fick rida Pors. Mia började med att tömköra honom så att han skulle släppa igenom och sedan fick jag sitta upp. Skritten funkade finfint, kunde utan större problem flytta och forma honom. Traven gick däremot inte alls, huvudet åkte upp, och ryggen ner, det var inte ett dugg bekvämt, inte för mig och troligtvis inte för honom heller. Så Mia fick vara så snäll och koppla på tömmarna igen, och gå igenom traven lite mer med mig på ryggen. I slutet släppte han riktigt bra och gick framåt för egen motor. Och där slutade vi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0