11 juli 2010   

Datum: 2010-07-11 Tid: 11:15:05    
Hahahaha, detta går inte bra. Har missat att skriva något på några dagar nu, fast å andra sidan har jag varit i Falsterbo två av dem. Kollade på en del dressyr och handlade ett träns, fleecejacka, pannband till tränset samt en lite halvläskig med sjukt underbar kudde^^ Lyckades även för typ första gången i mitt liv bränna mig lite på axlarna, fast inte så mycket, känns knappt är mest bara röd som har gått ner nu till brunt.


Vi har nu dessutom beslutat om att inte ha Pors längre, känns tråkigt, jag har ju ändå utbildat honom från 0. Men jag känner inte att jag utvecklas så mycket, och jag kan inte ut och tävla eller något. Så han åker tillbaka till sin ägare så får jag hoppas att det finns någon liten ryttare som kan rida honom och ut och tävla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0