Woho!   

Datum: 2010-01-29 Tid: 12:14:11    
Skolan slut för veckan! Visserligen gick jag väl inte alltför mycket, 2 lektioner engelska och 1 lektion matte på hela veckan, men ändå skönt med helg innan det stora allvaret börjar igen...
Och, för första gången sen jag började gymnsiet ligger jag FÖRE i matten! Tack för det älskade syster! <3

Har börjat fundera på att fixa en ny design, men då måste jag först få kontakt med Rulle så att vi kan ta några nya snygga bilder. Vi får se hur det blir med det. Vill helst ha en färdig skiss på hur jag vill ha det innan jag börjar med något. Någon som har något tips?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

aha tål du inte nötter? min bror gör inte heller det... riktigt jobbigt för er.,..finns inte mkt som inte har nötter liksom

2010-01-29 @ 12:16:12
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0