Tråkig...   

Datum: 2010-01-10 Tid: 11:09:29    
Känns som om denna bloggen är rätt tråkig, har inget direkt intressant att skriva om. Menmen, alla är vi nybörjare, och alla har vi toppar och svackor i våra liv...

Jag ska i alla fall till stallet i eftermiddag, har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra ännu. Antingen blir det att jag lösmotionerar honom och då kanske försöker mig på lite trickträning. Eller så blir det lite barbacka ridning. Enda dumma med ridningen är dock att han har rätt mycket energi just nu, så jag vet inte riktigt hur dte då blir med min balans osv, i fall han skulle dra iväg. Dessutom ska vi ju försöka plocka fram hans gångarter igen så som de var i somras, om inte till och med ännu bättre.
Jaja, vi får se hur det blir.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket =)

2010-01-10 @ 13:00:40
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0