Studiedag!   

Datum: 2010-01-25 Tid: 12:12:35    
Eller något, så jag börjar inte skolan "på riktigt" förrän nästa vecka. Dock har jag engelska hela dagen på torsdag, men att titta på film en hel dag anser jag inte vara att gå i skolan. Och jag fick i fredags veta att vi ska ha "uppstart" med matten på fredag förmiddag. Men det är ju lite lagom slappt med tanke på vad som komma skall.
Ser verkligen inte fram emot att ha varannan dag matte, varannan fysik och det uppblandat med engelska, svenska, tyska och CAD. Kommer bli värsta pluggterminen, men det får man väl ta när man hade slappetermin i höstas och typ 4½ veckas jullov.

Kram!

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Kolla gärna in min rit/målar blogg!

2010-01-25 @ 12:42:27
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0