Städat   

Datum: 2010-01-17 Tid: 21:16:48    
Oj, vad duktiga jag, Ellen och Erika har varit =) Vi har nämligen städat hela sadelkammaren, så nu är den superfin. Vi kom på nånstans i mitten att vi skulle tagit före och efterbilder, så det missade vi =(

Sitter för tillfället och snackar med Oskar, han ska starta en blogg så jag ska få äran att göra en header till honom, ska bli kul. Tror jag har en liten idé för hur den ska se ut. Länkar sedan när jag är färdig med det.

Ska sova nu, klockan ringer ju 05.30 imorgon, och jag kan behöva min skönhets sömn...

Kram!

Kommentarer
Postat av: ellen

tyyp bäst och jag hoppas så in i bomben att bion går i malmö till helgen :D:D <3

2010-01-18 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0