Nästan nyttig...   

Datum: 2010-01-12 Tid: 21:08:45    
Idag har jag nästan ätit nyttigt... Men bara nästan...
Började dagen med en tallrik flingor, med mindre socker än vad jag brukar ha.
Till förmiddagsfikan blev det en kopp grönt te och en fralla.
Lunch bestod av pastasallad och en massa grönsaker.

Men sedan gick det utför...
Eftermiddagsfikan bestod av en kopp kaffe med socker.
Kvällsmaten hemma bestod av en fralla
och på det en tallrik vaniljglass med honung^^

Jaja, halva dagen gick bra i alla fall.
Fick mer motion idag än igår också, jag vet inte hur många gånger jag sprang upp-och nerför trappan där, och fram och tillbaka mellan rummet och skrivaren.

Kram!

Kommentarer
Postat av: dannie

Ja, definitivt billigare än att köpa! Är hon duktig på att måla eller?=)

2010-01-12 @ 21:39:23
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Saadet

Najs blogg du har!!!!! Ska vi följa varandra på bloglovin? det skulle vara riktigt roligt=) ha det bäst=) Puss

2010-01-13 @ 15:08:34
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: ellen

Så duktig du är :D

glöm inte att uppdatera pors ;)

kram :D<3

2010-01-13 @ 18:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0