Matte...   

Datum: 2010-01-07 Tid: 19:44:12    
Näst sista dagen på lovet, och jag har suttit inne och repeterat matte en bra stund. Inte världens roligaste kanske, men det behövs. Dessutom får man en sån härlig känsla när man klarar av ett tal som man suttit länge och jobbat med, när alla pusselbitarna faller på plats, jag skulle nog kunna leva på den känslan!

Har fått reda på när min APU börjar också, eller ja, jag visste ju att den skulle börja på måndag. Men nu vet jag att jag börjar vid 8, och att bussen går 6.40. Snark... Det är ju för sjutton värre än skoltiden, fast jag ska nog klara det, kan gå upp tidigt utan problem bara jag är motiverad för det.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0