Konstigt   

Datum: 2010-01-22 Tid: 10:26:38    
Känns helt konstigt nu, min praktik slutade igår. Inget mera gå upp halv 6 för att hinna med bussen, inget mer skrattande år konstga jobbakompisar som har knäpp humor. Inget mer kaffe 2 gånger om dagen, ingen mer god resturangmat, inget mer springande i affärer på lunchen. Helt knäppt känns det.

Tänkte dra till skolan idag en runda, är ju egentligen ledig, men har en massa böcker jag inte vill ha hemma längre som jag tänkte lämna. Tänkte även låna hem fysik A+B böckerna, får ta och repeterara lite. Och inte att förglömma, lämna in mobilmodellen, den skulle varit inne innan lovet, men jag var sjuk så...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0