Jag ser det snöa...   

Datum: 2010-01-05 Tid: 12:02:21    
Vart sjutton tog växthuseffekten vägen? Det bara snöar, och snöar, och snöar, och sedan snöar det lite till. Jag som hade tänkt sticka upp till stallet en runda får ju vänta med det nu, pallar inte gå, och tycker inte att det direkt är nån bra idé att köra moppe upp. GAAAH! vad jag hatar det!
Som tur är slutar mamma tidigt från jobbet idag, så hon kan förhoppningsvis skjutsa upp mig senare...

Nu ska jag fortsätta läsa, eller äta, vet inte riktigt om jag är hungrig ännu.

Kram!

Kommentarer
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet

här snöar det inte :D

2010-01-05 @ 16:58:06
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0