Hilda gästbloggar :)   

Datum: 2010-01-08 Tid: 22:40:20    
Hej!
Sitter hemma hos Maria och är snäll och social.
Hon är trevlig hon! :)
Och jag med, såklart...

Haha. Jag smaskar i mig godis nu. Såna där snöbollar, såna små söta kolagrejer. Mums.
Dåliga minnen drabbar mig.
FLASHBACK!!!;
 En gång råkade jag äta en blackboardkrita,
Jag trodde det var en sån där söt liten grej :S
Den smakde inte så bra...
Så nu håller jag mig till godis.

Appropå snö, så är det kallt ute.
Det gillas inte.
Min andedräkt fryser på halsduken.
Och man halkar ju ännu lättare än vanligt.
särkilt jag med min klumpighet...
Hahaha. XD

Nej, jag borde nog sluta svammla, annars kanske Maria blir arg på mig :S

Haha, glöm inte skratta åt den fina bilden :)

// hIldA ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0