Godmorgon, eller nåt...   

Datum: 2010-01-07 Tid: 11:15:48    
Usch, idag mår jag verkligen inte bra! Provade på att tolka igår, och det gick rätt bra. Tills jag skulle göra det helt själv genom att ha en lina runt rumpan(som en släplift) och sedan hålla i tömmarna själv och styra. Naturligtvis tappar jag balansen när han börjar trava och skriker till, vilket gör att han blir rädd. Jag trillar och släpas runt halva ridbanan, över några bommar och kommer loss från linan lite lagom till en hörna. Hästen svänger, men inte jag, så jag åkte rakt in i en stock/kraftledningsstolpe som ligger i kanten för att gummifliset inte ska åka ut. Så nu har jag ett väldigt fint sår på höften/låret som gör ont hela tiden. Dessutom lyckades jag nog på nån vänster slå i huvudet eller något, för jag blir yr om jag rör för mycket på det...

Jaja, jag ska nog överleva. Ska stanna hemma idag och hoppas att det värsta går över.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0