God morgon!   

Datum: 2010-01-30 Tid: 10:42:32    
Hahaha, mamma var nyss inne med nytvättade kläder, och överst låg min FAA-TH-tröja. Och hon bara det är en döskalle på den, det har jag inte sett innan. Ska du ha den på dig när du åker till Göteborg? Hahaha, jag har haft den tröjan sedan i somras, och haft den på mig rätt mycket, och först NU ser hon vad det är på den, och att det är TH som designat den...

Ska kanske upp i stallet och ha ridlektion idag, får se hur det blir med det. Ligger ju fortfarande en j*vla massa snö kvar och är iskallt ute. Känns inte riktigt som bra väder för att jobba i skritt på ridbanan. Ska ringa Mia och se vad hon säger.

Hahaha, mamma kom in igen, nu med den viktiga frågan: "Vilket toapapper är bäst? Det vi har nu eller det med lammet på?"

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg , en mycet cool header !

2010-01-30 @ 18:31:56
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: me

Jätte fin blogg:)

2010-01-30 @ 19:37:07
URL: http://gudinnansaraswati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0