Fixat!   

Datum: 2010-01-10 Tid: 20:27:35    
Så, nu är allt fixat inför imorgon!
*Jag vet vilken buss och vilken tid den går
*Jag vet vart ingången är, och var jag ska vänta
*Jag vet att jag får förmiddagsfika^^
*Jag vet att jag kommer ha chans att äta lunch

Känns tryggt nu, eller ja, nästan i alla fall. Fortfarande nervös, men har tur. Vet i alla fall en person som ska åka samma buss som jag på morgonen, och jag känner ju min handledare. Så jag har lite trygghet i den okända världen jag kastas ut till.

Nu ska jag ta en dusch, och sedan gå och sova. Behöver varenda timme jag kan sova, för 05.30 kommer klockan att ringa imorgon!
Wish me good luck!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0