Fail!   

Datum: 2010-01-15 Tid: 19:47:17    
Jag som tänkte skriva några inlägg idag, nu när jag är ledig och har tid. Men nej då, det pallade jag inte.
Hade sovmorgon i alla fall, enda till 9 låg jag och drog mig (jättelänge, jag vet^^) Och sedan var jag så himla seg, så jag gjorde inget av det jag hade planerat.
Hade tänkt sticka till skolan, och frågat efter fysik A+B böcker så att jag kunde börja lite/repetera, vill inte hamna efter och känna att jag inte fattar något. Skulle ha lämnat in några böcker som jag inte behöver och inte vill ha hemma längre också. Men det orkade jag förstås inte, lat är vad jag är...
Var i stallet en runda i alla fall, så något halvvettigt har jag gjort =) Lät lilla hästen springa av sig på ridbanan först, innan jag sadlade. Dock gick det inte så bra att rida, han fick styltor nästan direkt, och då inte trillade av av sig självt tyckte jag det var bättre att hoppa av och skita i det.

Positivt idag var att min bilddagbok är återuppstånden från de döda. Skulle logga in i onsdags, och det gick inte. Kunde inte söka på den eller något, frågade en Ellen, och hon sa att det stod att den var borttagen. Skickade mejl till supporten, och idag var den tillbaka!!!! Så något vettigt gör de i alla fall på det där kontoret.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0