Bilder och bilar   

Datum: 2010-01-03 Tid: 17:11:20    
Ellen håller på att skicka en massa bilder till mig, mest på lilla Curreskrutt, men som alltid  bifogar hon ju även någon konstig bild. Hahahahaha, denna gången blev det en där jag står och håller i en planka medan Mia sågar i den. Det är så snyggt att ha ridskor till piratbyxor^^

Har varit ute och kört nu, körde väl ungefär 4 mil. Så nu är jag helt slut i skallen, för det var ju inte de mest lättkörda vägarna jag fick köra på, kändes som värsta berg-och-dalbanan. En sak är säker, jag tänker aldrig köra bil i Norge eller Österrike på serpentinvägar, ALDRIG! Och som om dte inte var nog med en smal, kurvig väg, så fick jag även för andra gången någonsin köra igenom en rondell, och för att avsluta det hela köra in på parkeringen vid Netto och parkera. Usch...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men det är inte ditt fel att du är efterbliven elr jo just det, det är det ju :D

kram lilla söta maria !

2010-01-03 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0