100111   

Datum: 2010-01-11 Tid: 21:40:42    
Så...
Då har jag klarat av min första APU dag. Och jag är inte lite trött heller.
Var uppe vid halv 6 imorse, och stod vid busshållplatsen vid 6.40. Naturligtvis var busshelvetet försenat(hallå!? det är andra hållplatsen, hur fan lyckas bussen bli försenad?) Träffade dock på en gammal kompis som jag inte pratat med på 3-4 år, så väntan och en del av resan blev inte riktigt så hemsk som jag hade förväntat mig.

Väl framme hittade jag snabbt vart jag skulle, det var bara att gå rakt över vägen^^ Dagen började med att jag fick en genomgång vad Tyréns sysslar med, och lite historia m.m. Sedan blev jag släpad runt halva kontoret för att hälsa på alla(kommer inte ihåg vad någon heter^^) och sedan var det dax för förmiddagsfika!!!=)=) Tråkigt nog fick jag äta fikan under ett möte, där de gick igenom hur långt de olika personerna kommit i sina projekt. Efter det var det dax att bli släpad runt andra halva av kontoret, och på den rundan kommer jag faktiskt ihåg ett namn, men det beror nog endast på att jag tyckte att han var snygg^^
Lite mer historialektion fick jag sedan, och efter det satt jag och lekte med min übersega dator som jag fick låna...
Det tog allvarligt talat 3 minuter för den att starta upp Word...^^

Jag gjorde inte så mycket mer, åt lunch, och eftermiddagsfika. Annars var det ganska dött, men jag ska få något att göra imorgon.
Mohahahaha, jag fick ett passerkort också. Så nu kan jag gå in och ut hur jag vill!

Kram!
Och glöm nu inte kommentaren Ellen!

Kommentarer
Postat av: ellen

nejdå lilla rara maria :D

2010-01-12 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0