Utsövd =)   

Datum: 2010-02-21 Tid: 10:05:07    
Woho! För en gångs skull är jag inte supertrött när jag vaknar, jag känner mig faktiskt riktigt pigg!

Jag tycker verkligen inte om snön, har fallit ännu mer nu, så jag har ingen aning om om jag kan ta mig upp till stallet och kan rida. Mamma erbjöd sig halvt att skjutsa mig, men åter, hur mycket snö ligger egentligen på ridbanan? Visst, det är bra träning för Wilma att plumsa runt i snön, men det ligger troligtvis allt för mycket snö för att det ska gå...

Nu ska jag i alla fall ta och slänga ner tvätten i källaren så att jag har lite rena kläder till på tisdag då jag ska oka till Hestra och åka skidor! =)=)=)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jättekul att du vill vara med :D ska sätta mig och välja ut finalisterna nu! ;)



var rätt många som ville vara med så tar en stund. :P

2010-02-21 @ 10:45:17
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0