Usch...   

Datum: 2010-02-09 Tid: 16:10:31    
Hann inte med alla uppgifter i fysiken på lektionen, så nu har man det i läxa istället. Men det ska nog gå bra, bara jag vill.=)
Har lämnat alla biljetter+pappret med mina uppgifter till skolan nu, så att jag får ersättning för resorna jga gjorde med buss till och från praktiken. Kul att få pengar av skolan, fick ju 40:-/dag under praktiken för maten.

Nu ska jag ta och äta innan det är dax att promenera ut i kylan igen för att ta sig till kören. Oskar fyller år idag, så då sjunger vi kanske för honom, om han är där...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Synd att ni inte sjöng för mig idag! :( :P

2010-02-10 @ 19:34:37
URL: http://roslundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0