Underbaraste!   

Datum: 2010-02-06 Tid: 21:48:14    
Wilma var helt underbar idag. Red henne på banan, och wow! Jag höll knappt i tygeln, stundtals riktigt hängde den, och ändå gick hon i form, med ryggen och bakbenen med sig. Red mest runt och njöt utan att göra alltför avancerade saker, blev lite volter och serpentiner i skitt och trav bara. Och avslutningsvis galopperade jag henne. Vilken känsla! Sist jag red henne i galopp hade vi dragkamp, nu höll jag bara lite i tygeln och hon reagerade bara jag tog lite, dessutom hade hon väldigt mycket luft i sprången(kanske det berodde på snön..) Helt underbart!
Känns som om jag fått tillbaka lite av ridglädjen nu, behövde nog ett hästbyte^^

Har även jobbat lite på min nya design, ska fixa lite till på den men inom en vecka ska den vara färdig=)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0