Tugnt   

Datum: 2010-02-11 Tid: 17:13:35    
Fysiken i eftermiddags var riktigt tung. Kändes som om huvudet skulle sprängas, men tror jag kunde trycka in lite kunskap i det i alla fall. Får ta och ägna några timmar någon dag till att renskriva alla anteckningar så att jag får någon ordning på dem. Fast just nu ska jag bara vila huvudet.

Tyskan däremot var lagom chill, jag var den enda på lektionen(!)okej, i vanliga fall är vi bara 2 men ändå, och så en lärare som har 2 grupper samtidigt^^ Jobbade med prepositioner i dativ och ackustativ, det gick helt okej. I slutet kom Frida upp och höll mig sällskap, så hon fick lite extra tyskalektion.

Kram!

Kommentarer
Postat av: M

SV; jag är grymt sugen på att klippa av det- kanske inte riktigt lika kort som henne men nästan :P men man är ju fegast själv :P

2010-02-11 @ 19:10:49
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0