Teknisten kan bara hon vill!   

Datum: 2010-02-26 Tid: 19:12:48    
Har haft en låda som inte gått att skjuta igen nu några dagar, och fan vad jag har stört mig på det! Jag klarar av att ha en massa skräp liggande på golvet, böcker m.m. som jag flyttar mellan sängen och skrivbordsstolen beroende på var jag ska vara, men lådor som är utdragna samt garderobsdörrar som inte är riktigt stängda; det får jag panik av!
Försökte först trycka in lådan med våld, vilket visade sig vara ett mindre lyckat tilltag...Tittade underbyrån samt kände över lådan, men hittade inget som satt fast. Kollade lite mer under och såg att bottnen på lådan hängde neråt. Så nu har jag suttit och tömt lådan för att sedan dra ut den helt och trycka tillbaka bottnen igen. Och nu funkar det att öppna och stänga utan minsta lilla problem, det enda som återstår är att lägga tillbaka en del av sakerna och hitta nya platser åt det som inte får plats, hmmm...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0