Snöig ritt   

Datum: 2010-02-03 Tid: 20:07:11    
Red ut med Mia idag. Visste som vanligt inte vad jag ville göra eller något, så när hon sa att hon kunde hänga med ut en runda kändes det ganska välkommet. Red för ovanlighetens skull på Wilma, har inte ridit henne ordentligt på ett år, sedan hon fick sitt föl. Den hästen är ju bara för underbar, känslig, utan att vara för känslig. Dock var hon lite stel mot vad hon brukar vara, fast jag har ju å andra sidan nästan bara ridit henne på banan och när jag böjde henne lyssnade hon jättebra. Så just nu känns ridningen positiv igen =)
Kändes lite konstigt när ja skulle sitta upp också, helt plötsligt så fick jag ta i för att komma upp och sträckte mig nästan. Pors är ju 1.28 i mkh, så där är det ju nästan bara att slänga benet över ryggen, Wilma är 1.45 så viss skillnad blev det. Men trots att det var så länge sedan jag red henne kan jag inte beskriva känslan annat än att jag hade kommit hem.
Det enda negativa med ritten var att det snöade hela tiden, vilket var lite lätt irriterande. Och, för en gångs skull så hade jag håret uppsatt, så mina öron var inte särskilt varma när vi kom tillbaka till stallet.

Kram!

Wilmas föl Toblerone(Tobbe) i somras!

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej, 2 nya tävlingar att vinna iPone 3gs 16gb vit och 10 presentkort 500kr hos kicks. Besök gärna min blogg och delta helt gratis. lycka till <3<3<3

2010-02-04 @ 02:03:29
URL: http://livsstilar.se
Postat av: Anonym

ska komma ihåg att skicka din hemliga present idag eller imorgon. har bara haft så himla mkt att göra :P

2010-02-04 @ 15:57:43
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0