Snart dags!   

Datum: 2010-02-23 Tid: 16:42:46    
Gosh, om cirka 1 timme går tåget. Börjar bli riktigt nervös nu, fattar inte varför, men så är det i alla fall.

Har fått ny tandställning nu, eller i alla fall ny tråd i den. Som tur är har det inte börjat spänna ännu, men det kommer väl inatt så att jag inte kan sova. Skulle inte förvåna mig ett dugg.

Nu ska jag packa klart det sista och byta om innan Frida kommer hit. Blir nog inte att datorn hänger med, tyvärr. Fast det beror på hur mycket packning vi har, kan vi bära en datorväska utan problem får den hänga med^^

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hur länge har du haft tandställning ? jag önskar att jag hade fått det som yngre. man får ju kanonfint leende och tänder!

2010-02-23 @ 22:17:44
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mikki

hihih gillar din header =) (y'

2010-02-24 @ 11:12:30
URL: http://leopardjuvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0