Segt...   

Datum: 2010-02-10 Tid: 21:33:07    
Har nog världens segaste bredband eller något. Har försökt att starta en antivirus-scanning via internet nu i över 2 timmar, den har inte ens startat ännu. Den håller fortfarande på att "uppdatera databasen". Suck, blir så trött på det. Det lär väl bli att datorn får stå på över natten, enda nackdelen då är att bredbandet kopplar ur sig, så det funkar inte heller.

Imorgon har jag sovmorgon! Ska bli skönt att kunna sova lite längre, även fast jag måste gå upp tidigt ändå för att göra färdigt fysikläxan. Får väl nästan skylla mig själv för att jag inte gjorde den idag när jag hade tid till det. Om jag hinner ska jag se om jag kan räkna nån sida i matten också, fast följer jag och Linus vår tidsplan med en halv sida i timmen(tror jag att det var) så hinner jag bli färdig ändå på fredag. Men bättre det säkra före det osäkra^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0