Patetiskt...   

Datum: 2010-02-02 Tid: 10:59:18    
Stör mig som f*n på folk som ena stunden skriker att de aldrig mer vill prata med en, för att bara nån vecka senare göra det igen... Då är det bättre att säga att man inte tänker prata med en på ett tag. Jag som tyckte att det var så skönt att slippa lyssna på dem,, så börjar de igen.
Jaja, ska bara betala tillbaka skulden jag har till en för mat de tvingade mig att äta. Sen slipper jag förhoppningsvis dem.
Så nu ska jag gå på pengajakt, se om jag kan skramla ihop de 60kronorna som de tjatar så om...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så jobbigt!



Men åhh tack vad gullig du är!

2010-02-02 @ 11:41:54
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0