Packad!   

Datum: 2010-02-22 Tid: 10:00:03    
Måste väskan vara imorgon, shit, jag börjar bli nervös nu. Blir alltid det innan jag ska resa någonstans, speciellt om ingen vuxen är med och håller koll på allt. Men jag och Frida ska nog klara av att ta tåget härifrån, byta i Alvesta och vidare till Gnosjö. Jobbigaste blir nog all packning. För vi tar ju med oss skidor, stavar, pjäxor och hjälmar på tåget + kläder(både att åka i och till annat). Tror knappt att jag kommer ha plats att ta med datorn, får se hur det blir klarar jag av att bära hänger den och bredbandet med...

Så nu ska jag släpa fram lite saker jag ska ha med mig, så får pappa ta ner väskan från vinden ikväll. Hoppas llt får plats^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0