Över 100!   

Datum: 2010-02-14 Tid: 20:56:52    
Woho, nu har jag skrivit över 100 inlägg, bara 265 kvar innan jag klarat första delen av mitt nyårslöfte! Hahaha^^

Har varit och ridit Wilma, det går verkligen sämre och sämre, fast idag hade hon i alla fall bakdelen med sig =) Jag fattar inte vad jag gör för fel, men det känns som om hon har tappat en del av sin framåtbjudning, får väl börja jobba på att få fram den igen.
Efter ridningen gick jag in till hingsthagen och kelade lite med Pors, och genast var det två små föl framme och nosade på mig. De är så söta! Dock tycker jag inte riktigt om när de går lite för långt med sitt nimmrande och slickande, för rätt som det är har man en minihäst som biter. Tur att de bara biter i jackan, annars hade dte nog gjort rätt ont...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0