Nu är jag hemma igen...   

Datum: 2010-02-26 Tid: 12:55:51    

Eller, jag kom ju hem redan igår. Men var så trött så jag pallade inte göra annat än att sova.
Tåget hem från Gnosjö var försenat 80minuter när vi äntligen kunde stiga av i Alvesta, sedan var det bara att vänta i 20minuter innan man till sist satt på tåget hem. Gud vad skönt det var att sätta sig på ett Öresundståg, SJ's tåg är ju hur små och omoderna som helst, man måste öppna dörrarna själv!!! Hahaha, nädå, jag är inte alls lat...

Skulle ha åkt upp till hästen idag, men det blir inget med det. Ska dit innan dopet imorgon istället. Får hoppas att träningsvärken samt axelvärken(att bära två tunga resväskor innehållandes ett par pjäxor var+annat skit är inte att rekommendera...)har släppt. Nu blir det väl istället att jag sätter mig och kollar något avsnitt mer på Skins.

Kram!

Kommentarer
Postat av: emmelist

drygt när tåg är försenade. 80 minuter e ju mkt :D

2010-02-26 @ 13:38:57
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0