No nolifer saturday!   

Datum: 2010-02-27 Tid: 21:50:06    
Woho! för en gångs skull har jag gjort något vettigt och varit social på en lördag^^

Vilket resulterade i att jag inte uppdaterat på hela dagen, hahaha skriver bara när det inte händer något, händer det något pallar jag inte skriva...

Menmen, var först på lilla Lavas dop. Pigg och glad var hon hela tiden förutom när prästen ställde sig framför henne så att hon bara såg honom. Dessutom var det lite kul, för när prästen sa; "Nu är du döpt" lät Lava, och det lät precis som hon sa;"japp!" hahaha, sött=)
Sedan blev vi bjudna på smörgåstårta och vanlig tårta, mycket gott! Gosh, fick hälsa på alla hennes släktingar också, tror inte jag kommer ihåg något namn på någon...

Var en stund hos Tiina sedan, pratade lite, fick lite musik och andra säsongen av Skins, så nu vet jag vad jag ska göra när jag får tråkigt =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0