Jag gillar inte rubriker!   

Datum: 2010-02-13 Tid: 11:42:57    
Har så svårt att komma på något vettigt att skriva, helst ska det ju passa texten...^^

Lite ledsen, nu kommer jag inte få åka "skolbil" till/från skolan längre... Har varit så skönt den senaste veckan att jag fått skjuts nån gång om dagen till/från skolan. Mycket uppskattat, speciellt av mig som nästan alltid går eller cyklar till skolan och dessutom drömt om att få åka en sån där gul skolbuss de har i amerikanska filmer någon gång...(Ja, jag är helt normal xD) Någon gul skolbuss var det ju inte, men en gul bil, så nu tycker jag att jag har uppfyllt min dröm^^

Idag blir det till att försöka städa lite, nu börjar jag faktiskt själv få panik på min röra, och dte är inget som händer ofta... Skrivbordet SKA i alla fall rensas, så jag kan ha datorn där, och kanske kan lyckas göra något vettigt så som läxor^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0