Inte som planerat...   

Datum: 2010-02-07 Tid: 21:17:34    
Stack till stallet vid 5 och tänkte att jag skulle rida Wilma, men så blev det ju inte riktigt, hahaha, det blir nästan aldrig som man tänkt^^
Blev inbjuden och fick mat=) Dock var jag lite tveksam till maten först, man vet aldrig vad hon har blandat ner; nyponsoppa i pannkakor brukar det vara bl.a... Och denna gången hade jag ju sett henne laga till det, tacofärs, tacosås, ketchup(så långt helt okej), grädde, mjöl, lök, vatten, morötter... Och så till sist, den hemliga ingrediensen: Multivitaminjuice! Hahaha, min min när hon hällde i det var nog ganska obetalbar. Men som alltid var det helt okej att äta.
Tittade lite på mötesplatsen.se när jag ändå var där. Inte för att hitta någon egentligen, men alltid kul att se om det finns någon som verkar vettig så man har lite hopp kvar i alla fall^^
Efter ett bra tag gick vi ut till stallet, och där hann jag mocka ungefär 2 boxar innan jag var tvungen att ta mig hemåt igen.

Kommer hem; svettig, iskall, stinker häst, har flottigt hår och typ täckt av hundhår, och har den braiga idén att ställa mig i duschen. Men då har ju pappat fixat den tidigare idag, så silikonet hade troligtvis inte härdat klart(han hade glömt att kolla hur länge det skulle ta...) Det är i sånna situationer man är glad över att man faktiskt har ett badkar i huset också=)

Och nu är det dax att sova, imorgon väntar en lång dag med svenska och matte på schemat.
Ridningen? Ja, den får jag ta en annan dag...

Kram!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!

Du kanske också gillar den som många andra hästmänniskor runt om i världen.



PS. Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Kolla på menyn till vänster på min blogg om hur du tävlar!

2010-02-07 @ 21:26:46
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0