I Gislaved!   

Datum: 2010-02-24 Tid: 20:31:57    
Fick låna dator av Fridas mormor =)

Vi har åkt skidor hela dagen, verkligen superkul. Har haft väldigt tur med vädret oxå, nån minus grad och solen tittade fram några timmar mitt på dagen. Snön och backarna var underbara på morgonen, dock blev det lite isigt på eftermiddagen, men vad kan man vänta annars vänta sig? Inte alltför mycket folk i backarna heller, tog inte mer än någon minut att köa till liften. Helt underbar dag!
Var ju nervös innan att bo hemma hos Fridas mormor, men de är väldigt trevliga, och jag känner verkligen att jag är välkommen.

Nu ska jag återgå till "Crocodile Dundee" som går på fyran. Imorgon blir det mer skidåkning, får hoppas att det går lika bra då, och att träningsvärken inte är alltför jobbig.

Kram från Frida och Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0