Hemkommen   

Datum: 2010-02-02 Tid: 16:20:10    
Har varit i skolan nu i 3 timmar och haft fysik. Helt okej, mycket bättre lärare än vad jag hade i fysik A. Dessutom hann jag och Frida med så gott som alla uppgifter som vi skulle ha i läxa till på torsdag. Har en uppgift klar att lösa, och den fixar vi tillsammans med matten imorgon eller på torsdag förmiddag.

Sitter med min Varma koppen igen, känns ibland som om det är det enda som jag har som mellanmål, det och nudlar. Gott är det, trots att det kan bli lite tjatigt. Idag är det Äpple och kanel-smak, mums!=)

Snart är det dax för kören^^

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är så duktiga;) äppel kanel:O

2010-02-03 @ 20:21:25
Postat av: Anonym

Vi är så duktiga;) äppel kanel:O

2010-02-03 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0