*Gäsp*   

Datum: 2010-02-20 Tid: 10:56:30    
Herregud vad trött jag är, satt uppe till ett igår vilket jag inte brukar göra, brukar somna vid 11 ungefär... Tittade på nån italiensk gala eller något, trodde att Tokio Hotel skulle uppträda. Men tji fick jag, inget TH kom. Tydligen sände de galan på två kanaler eller något, så jag tittade på fel... Tur att youtube finns^^

Nu tycker jag att snön ska ta och försvinna, har snöat sjukt mycket i natt, så vi har väl i alla fall 40cm snö om inte mer. Känns helknäppt, vi brukar bara ha max 10cm som ligger i drygt en vecka och sedan är det slask i nån månad. Nu har snön legat i, jag vet inte hur länge. Jobbigt är det, men då hinner jag i alla fall ta fina bilder på Wilma i snön innan hon åker.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0