Galopp!=)   

Datum: 2010-02-28 Tid: 21:33:33    
Nu har jag äntligen galopperat på Wilma igen, och jag kommer alldeles säkert ha träningsvärk i benen/låren imorgon.
Red mycket i skritt som vanligt, men det blir mer och mer trav hela tiden. I skritten var det väldigt mycket att jag inte ska glappa på yttertyglen vilket jag gör hela tiden. Tränade övergångar mellan skritt och trav, fick till några riktigt bra =) Det känns att det går åt rätt håll igen.
Galoppen var underbar som vanligt, dock fick jag jobba mer nu för att hålla ihop henne, och det blev lite missar. Hon känner direkt om jag inte är 100 med, och då bryter hon av. Men sista galoppvolten blev riktigt bra, med bra takt och mycket uppåt =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0