Flumskola i högt tempo^^   

Datum: 2010-02-01 Tid: 16:31:07    
Det är nog så man bäst beskriver skolan jag går på... Ena sekunden/terminen kan man sitta och titta på film under lektionstid och ändå få VG/MVG på kursen, nästa vågar man inte vara sjuk en dag för att man då riskerar att bli så efter att man får IG.
Förra terminen var just flum, hade matte 2 ggr i veckan, och det var då man gjorde mest. Annars satt man bara och glodde i princip. Nu är det tvärtom; har matte D måndag och fredag, fysik B tisdag och torsdag. Och dessa roliga ämnena är blandade med svenska, engelska, tyska och CAD. Hahaha, kan det bli underbarare?
På det lägger vi sedan extrakursen Körkortsteori, som ska vara 2 timmar på onsdagar, så där rök min sovmorgon och min pianolektion...
Har fått en planering på matten också, sen kommer helt plötsligt en lärare och säger att den frdagen är ni komplediga, och den ska ni på studieresa på... När ska man räkna matten???

Nu får det vara slut klagat, skolan idag var ju faktiskt rätt okej, gjorde det jag skulle så jag ligger inte efter någonstans. =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0