Utomhuskonsert   

Datum: 2010-12-22 Tid: 11:32:46    

Brr... Var riktigt äckligt kallt igår, men jag, Frida och Range drog till K-stad för att kolla på Jay och Minnah. Pappa försökte först övertala mig om att det skulle vara inställt för att det var så kallt (-20) men så var det inte.

Sassa inledde med en låt följt av Minnah med två stycken; Twist and Shout samt What do you want from me. Innan det slutligen var dags för höjdpunkten; Jay!!
Fyra stycken låtar spelade han, alla akustiskt. Dreaming people inledde han med, och avslutade med Black Jesus. Tyvärr blev det ingen Like a prayer som jag hade hoppats på, men det var bra ändå. Sedan var det bara att ställa sig i kön för att få autografer. Tog en bra stund att komma fram, och kostade minst en CD, men det var det värt!

Mina och Fridas fingrar var inte särskilt vackra efter denna upplevelsen. Mina var knallröda och fortfarande lite stela, hennes var kritvita^^ Såg rätt skumt ut med våra bredvid varandra, men det var juliga färger i alla fall^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0